לאחרונה יצרנית פתרונות הטלפוניה Epygi השיקה קו ייצור חדש בשם QX. המוצרים החדשים כוללים שלוש מרכזיות וארבעה מתאמים:

מערכות הטלפוניה של Epygi ידועות בעיצובן כמרכזיות בעלות מחיר סביר והגיוני, פשוטות לניהול ובעלות הגדרת הכל-כלול. בין התכונות הרבות של המרכזיות ניתן למצוא את התא הקולי (אשר אין צורך ברשיון על מנת להפעילו) עם יכולת למשוך הודעות שמורות ולשלוח לדוא"ל או במסרון. גם מענה אוטומטי עם מענה קולי אינטראקטיבי הינה תכונה סטנדרטית למתקשרים ישירות לשלוחה או לתא הקולי.

מרכזיות הIP QX החדשות מגיעות עם מספר פעולות בנויות אשר ניתן להפעיל בקלות באמצעות רכישת רשיון (ללא צורך בחומרה נוספת), כך שניתן להגדיר את המוצרים לפי צרכי המשתמש ולהתאימם לצמיחת העסק. יכולות אלו כוללות הקלטת שיחות, התפלגות שיחות אוטומטית, כניסה לשיחות (Barge-in), לוח בקרת תקשורת בשולחן העבודה מבוסס Windows, הוצאת שיחות אוטומטית, שיחות ועידה קוליות ובוידיאו ותכונת מעבר ניידת אשר מאפשרת לך להתחיל שיחה בטלפון שולחן ולהעבירה מבלי שירגישו לאייפון או מכשיר אנדרואיד ולהפך. המרכזיית גם כוללות ממשק תכנות יישומים בקניית רשיון, על מנת לאפשר פיתוח יישומים לפי הצורך, שיעבדו עם המערכת.

כל המרכזית מאפשרות קישור למערכות VoIP, SIP, ועוד, כך שניתן להתחבר לספקי תקשורת וטכנולוגיות מתקדמות ללא עלויות וציוד נוספים. הQX50 והQX200 כוללות גם מספר שלוחות אנלוגיות לחיבור קווי בזק ואחרים. ניתן להוסיף לשלושת מרכזיות הQX חיבורי קווים אנלוגים, ISDN, E1 וT1 ע"י שילוב עם מתאמי הQX.

המוצרים בקו ייצור הQX הינם קטנים ומודולרים יותר ובמארזי מתכת לעומת המרכזיות מקו הייצור Quadro. ניתן להתקינם בארון תקשורת בקלות ע"י רכישת ערכת ההתקנה לארונות תקשורת. שילוב המתאמים עם מרכזיות הIP QX מאפשר ניהול פשוט דרך ממשק המשתמש הגרפי (GUI) של המרכזיות.

כתיבת תגובה