Hebrew  English  

תכונות מרכזיות: טיפול וניהול שיחות נכנסות

במאמר זה ננסה לרכז בפניכם, בקצרה, את התכונות העיקריות של מרכזיות IP – תכונות אשר הופכות מרכזיות אלו להכרחיות בכל עסק קיים.


טיפול וניהול שיחות הנכנסות:

שיחות נכנסות יכולות להמתין בתור, בזמן שהלקוח מאזין להודעה מותאמת אישית.

כאשר אין מענה בשלוחה - הלקוח יכול להשאיר במרכזייה הודעה קולית או שהשיחה שלו תנותב לשלוחה אחרת.

פקידת הקבלה יכולה לענות לשיחות המיועדות למספר חברות או סניפים. זיהוי השיחות נקבע מראש  לקווים דיגיטליים או קווי בזק, כאשר כל קו מזוהה עם חברה או סניף ספציפי.

ניתן לכסות מספר שלוחות ניהול, כאשר שלוחת המרכזנית של פקידת הקבלה, תצלצל בו זמנית. הצלצול יעשה עם זיהוי של השלוחה שאליה הלקוח חייג. מרכזיית IP יכולה לספק מידע על מצבה של כל שלוחה ושלוחה (לא מחוברת, מחוברת, מחייגת וכדומה).

המרכזייה מאפשרת גם חיוג לשלוחה פנימית דרך מספר ישיר.

על גבי קו תקשורת אחד אפשר לקבל מספר ערוצי דיבור הפועלים בו זמנית.

ניתן להתחבר למספר בלתי מוגבל של ספקי תקשורת כדי לחסוך בעלויות השיחות היוצאות.

שיחה המיועדת לשלוחה מסוימת יכולה לעקוב אחר העובד לשלוחות אחרות ואפילו לנייד שלו או למשרד בבית.

באמצעות הגדרת "מענה קבוצתי" (Pickup groups) למספר שלוחות ספציפיות, כל טלפון במשרד יכול לענות לשיחות שמצלצלות בשלוחות המוגדרות או בשלוחות אחרות.

ניתן לתכנת את המרכזייה כך ששיחה נכנסת תעבור דרך מספר שלוחות, במצב זה העובד הראשון שפנוי לקבל את השיחה יענה עליה ואף ליצור תורי המתנה שישלחו את השיחה לעובד הראשון שמתפנה.

מענה קולי אינטראקטיבי ((IVR יכול להחליף את המפעיל האנושי ולהפנות את השיחות לשלוחות המתאימות או לתיבות דואר קוליות (מאפשר חיסכון משמעותי בהוצאות התפעול).

אפיון ניהול שיחות:

החזקת שיחה – מרכזיית IP שומרת על קו אחד במצב של  " off hookפנוי" (קו זמין ומחובר) גם בזמן שמתנהלת שיחה (או מספר שיחות במקביל). האדם שמשוחח בטלפון יכול לראות שיש עוד שיחה נכנסה ולענות גם על השיחה הזו.

העברת שיחה – העברת שיחה מאפשרת למשתמש להעביר שיחה נכנסת לטלפון אחר או לשלוחה אחרת או למספר טלפון חיצוני.

שיחה ממתינה – המשוחח בטלפון מקבל איתות לכך שממתינה לו שיחה. המשתמש יכול להמשיך בשיחה הנוכחית שלו, או לקחת את השיחה השנייה ולאחר מכן לחזור לשיחה המקורית.

שיחות ועידה – המתקשר יכול לנהל שיחה עם שני אנשים במקביל, כאשר כל צד שומע את השני.

שיחה "חונה" (Call Park) – ניתן לשים שיחה בחנייה, במספר שלוחה ספציפי, כך שמשתמש אחר יכול לענות על השיחה, על ידי לחיצה על מספר השלוחה. אם אף אחד לא הרים את השיחה החונה, השיחה "תצלצל חזרה" (לאחר זמן שהוגדר מראש) בשלוחה המקורית, כך שהאדם שהחנה את השיחה יודע שהיא לא נענתה.

תכונות מרכזיות IP חלק ב'

 

 



רבי מכר

snom 300 IP Phone טלפון
snom 300 IP Phone טלפון
₪617.34
מבצע: ₪524.74
תחסוך: 15%

צור קשר למחיר

מערכת ראש - אזניה לטלפוני סנום
מערכת ראש - אזניה...
₪356.16
מבצע: ₪302.74
תחסוך: 15%

טלפון IP Snom 300 - מחודש, ללא אריזה
טלפון IP Snom 300 -...
₪465.38
מבצע: ₪395.57
תחסוך: 15%

צור קשר למחיר

snom 320 IP Phone - סנום 320 IP טלפון
snom 320 IP Phone - סנום 320...
₪788.30
מבצע: ₪670.05
תחסוך: 15%

Fanvil C62 IP Phone
Fanvil C62 IP Phone
₪693.32
מבצע: ₪540.79
תחסוך: 22%

C Exp. Mod
C Exp. Mod
₪313.42
מבצע: ₪244.47
תחסוך: 22%

טלפון IP Fanvil X3
טלפון IP Fanvil X3
₪427.39
מבצע: ₪333.37
תחסוך: 22%

מבצעים מיוחדים  [עוד]

₪636.34  ₪498.62
מבצע: ₪540.89
תחסוך: 15%
₪655.33  ₪641.80
מבצע: ₪557.03
תחסוך: 15%
כתובת הIP שלך היא: 54.161.91.76
Content

הכסף שלך בסכנה!

רוצה לעבור לרשת IP ולחסוך בזמן וכסף?



רשת PoE על גבי תשתית Coax.